Notaris Sinds 1993
Ons kantoor bestaat uit een klein team. De onderlinge band is hierdoor hecht en de lijntjes zijn kort. We hechten veel waarde aan gelijkheid onder de medewerkers. Waarbij het teamgevoel centraal staat. Een groep goede collega's maakt nog geen team, maar je hebt wel goede collega's nodig om een hecht team te vormen.
Wil je bij ons komen werken? Bekijk hier onze vacatures.
Ons kantoor
Wij doen ons werk vanaf het kantoor aan het Zuiderpark. Het Zuiderpark is van oudsher een ruime en groene wijk tegen het centrum van de Groningen. Het Zuiderpark werd aan het eind van de 19e eeuw gebouwd als uitbreiding van de stad. De ligging van deze wijk is tegenwoordig ideaal, op loopafstand van het centrum en het station. Hierdoor zijn wij ook met het openbaar vervoer goed bereikbaar. Mocht u met de auto willen komen dan hebben wij een parkeergelegenheid achter ons kantoor. Tijdens de afspraak of uw bezoek kunt u hier gratis parkeren. Wij nodigen u graag uit om langs te komen bij ons op kantoor.
Ons team
Ons team bestaat uit enthousiaste en gemotiveerde mensen met een passie voor het recht. Door onze jarenlange samenwerking zijn wij goed op elkaar ingespeeld en weten we precies wat we aan elkaar hebben. Met deze ervaring denken wij u als de beste te kunnen helpen bij het beantwoorden van uw vragen.
Ariën Nielsen
Notaris
Sinds 1993 is Ariën Nielsen notaris in de stad Groningen, hij kent de stad daarom als geen ander. Door zijn jarenlange ervaring zou je hem stoffig kunnen noemen, het tegendeel is echter waar. Ariën is een vooruitstrevende notaris die graag meedenkt over de nieuwste innovaties en hoe dit juridisch op papier gezet moet worden.

Annet Hummel-Dillema
Kandidaat-Notaris
Sinds 1998 is Annet Hummel-Dillema al werkzaam als kandidaat-notaris. De afgelopen jaren heeft ze bij verschillende kantoren in keuken mogen kijken.
Bij ons houdt Annet zich vooral bezig met het opstellen en passeren van aktes van familierecht en ondernemingsrecht. Met de kennis van Ariën en Annet samen is ons kantoor tegen alle juridische vraagstukken opgewassen!


Marije Smith
Administratie
Onze langst werkende kracht is Marije. Zij houdt zich sinds de eeuwwisseling bezig met al onze administratieve werkzaamheden van het kantoor. Is dat alleen het beheren van agenda's en versturen van e-mails? Nee! Ze maakt ook onze dossiers aan, verzamelt alle gegevens die nodig zijn om contracten op te stellen en beheert onze archieven. Dit doet ze uiterst nauwkeurig en vaak in direct contact met onze klanten.

Renske Joel
Administratie
Als we het over onze administratieve toppers hebben dan hebben we het ook over Renske. Samen met Marije vormt ze een goed team en zorgen ze voor de vorming van onze dossiers en ondersteunen ze Ariën. Zonder administratie geen dossiers, zonder dossiers geen klanten, zij vormen het hart van onze organisatie, daar zijn wij trots op!

Birgit Nielsen
Manager
Al een aantal jaar is Birgit actief in het onroerend goed, dit heeft haar altijd bezig gehouden en ook bij ons op kantoor kan zij zich hier verder in ontplooien. Ze is onze jongste kracht van het kantoor en geeft hiermee een frisse blik aan haar collega's. Naast het onroerend goed houdt Birgit zich bezig met de financiële en algemene zaken binnen ons kantoor.


Ineke van Zandbergen
Notarieel medewerker/ Notarisklerk
Na haar opleiding aan de Rijks Universiteit in Groningen heeft Ineke een tijd in de horeca gewerkt. Maar het vak rechten bleef bij haar kriebelen. Daarom is Ineke in 2020 ons team komen versterken. Zij is met name werkzaam op de onroerend goed afdeling.


